Sunday 15 October 2017

Iphone Forex Alert App


appwidget for FX hendelsesvarsel Hello Matt. sjekk ut nextfx. io Jeg delte den samme frustrasjonen da jeg først startet FX trading. Jeg kunne bruke Bloomberg Reuters (i min bank), men utenfor arbeidet er det veldig vanskelig å holde styr på. Derfor bestemte jeg meg for å bare bygge sth på egen hånd. Jeg har en veldig enkelt nettbasert økonomisk kalender som støtter SMS-e-postvarsling. Det er gratis og du kan tilpasse hvilke hendelser som skal bli varslet. For nå har jeg bare klart å få det til å sende varsel ved faktisk utgivelse. Men jeg ser også til å aktivere melding før. hei Nextfx, så nettstedet er kult, men for øyeblikket er det mer for faktisk varsel Yup hvis det kan varsle 1520min før det blir bedre. Men se at det er via sms. Deretter vil det være kostnader som vil bli overført til abonnentene. Ville det være billigere å gjøre en app som sender varsler Hello Matt. Siden er for øyeblikket kun for varsel. Du kan velge hvilke økonomiske hendelser du vil motta varsel. Jeg har nettopp lagt til funksjonen for å varsle 10mins før arrangementet og ved selve utgivelsen, så det skal passe til formålet. For øyeblikket belaster nettstedet ikke for SMS gitt det er relativt billig. men i alle fall kan du velge å bare motta e-postvarsling. Så lenge du har som en Gmail-app på telefonen din, varsling er slått på, skal det fungere jeg tenkte på App også. Men ikke sikker på om noen. Beklager for sent svar. du nevnte at jeg kan velge de økonomiske hendelsene som er basert på landet jeg antar at jeg bare har mottatt SMS-varslene som er kult. Jeg gjorde ikke normalt på e-postvarslinget mitt, men antar det er gode råd som jeg kan utforske med den måten du nevnte at SMS er billig til andre land, jeg visste ikke at FF-prisindikator varsler Forex-prisvarsler. Opprett betingede forex prisvarsler interaktivt rett på et diagram med vårt intuitive grafiske grensesnitt. Les om Forex Price Alerts. Indikatorvarsler. Sett opp strategier med dine favoritt tekniske indikatorer som MACD, Stochastics, Bollinger Bands. Les mer om Forex Indicator Alerts. Snapshots av diagrammet. Våre varsler er mer enn bare tekst. Motta vedlagte fx diagrambilder av markedet som fører opp til å varsle utførelsen. ØKONOMISK KALENDERVISNINGER Økonomisk kalendervarsler. Abonner på planlagte store økonomiske indikatorutgivelser over hele verden. Motta varsler og påminnelser om markedsøkende økonomiske data som KPI, BNP, Jobbløse fordringer, etc. Ikke gå glipp av store markedsbevegelser ved å muliggjøre økonomiske påminnelser om kalenderen, og varsle deg øyeblikk før data utgives. ALERT LEVERING Få varslingene dine via e-post, chat eller mobiltelefon via SMS. Vårt utvalg av fleksible leveringsalternativer sikrer at du ikke savner meldingene dine. Velg å bli varslet med en eller flere metoder. . Forex Alert Forex Alert er måten å laste ned og alltid ha på hånden alle de økonomiske nyhetene i den internasjonale økonomiske kalenderen, uunnværlig for alle som bruker grunnleggende analyser for å operere på markedet. Nyheter vises på iPhone så snart det er gjort tilgjengelig av dataleverandøren, som alene er ansvarlig for når og hvilken informasjon som distribueres. Enhver forsinkelse på nyhetsoppdatering gjelder ikke dette programmet. Du trenger en Internett-tilkobling (via mobil eller via Wi-Fi) for å bruke dette programmet. Hvis iPhone eller iPod Touch er frakoblet, vil du ikke motta data. For å være kompatibel med eldre enheter, bruker vi IKKE PUSH TECHNOLOGY. søknaden må lastes inn og arbeider for å bli varslet om nyheten. - Mulighet for å angi typen alarm (lyd eller visuell). - Mulighet til å bestemme hvor langt i forveien å være varslet om en nyhetsoppdatering (varselet aktiveres på angitt tid og gjentas når nyheten lastes ned). - Mulighet for å velge bestemte land. - Mulighet til å velge hvilke nyheter som skal vises (høy, middels eller lav prioritet). - Visualisering av GMT og lokal tidssone. Hva er nytt

No comments:

Post a Comment