Friday 20 October 2017

Ruger 1022 Taktisk Aksjeopsjoner


8 Best Ruger 1022 Replacement Stocks Rugers 1022 halvautomatisk .22 LR-riffel er en av de mest brukermodifiserte våpen i verden, så det er flere ettermarkedet tilbehør og utstyr som er laget for det enn for nesten alle andre skytevåpenmodeller. En av de vanligste modifikasjonene til 1022 er å bytte ut fabrikkbeholdningen med en av de mange ettermarkedet alternativene og når jeg sier mange, mener jeg det. Det er valg som strekker seg fra skjelettformede, paratrooper-stilte foldelagre til sporter - og jaktstilførsler, hele vei til store, solide benchrest-type aksjer. Prisene går fra mindre enn 100 til over 400. Ive prøvde en mengde lagre på mitt personlige rifle gjennom årene, og her er åtte av de mest populære Ruger 1022-erstatningsbeholdningene. GALLERI: 8 Beste Ruger 1022 Replacement Stocks lth2gtHogue OverMolded Rubberlth2gtThe lta hrefquothoguestoreindex. phpmainpageproductinfoampcPath653110ampproductsid161quot targetquotblankquotgtHogue OverMolded Rubberltagt lager er min allround favoritt fordi den er så behagelig. Noen ganger prøver jeg en mer spesialisert lager for visse applikasjoner, men for det meste holder jeg denne installert på 1022 hele tiden. Den interne glassfiberkroppen gir solid støtte, og den lette vekten gir enkel bæreevne. Ytre hud er tilgjengelig i polstret gummi eller nylon, begge gir et nonslip grep. Beholdningen er fullt innstilt for innfallsinstallasjon, og Hogue tilbyr modeller for å passe fabrikkstandard fat og oksekammer (0.92 inches). Funksjonene inkluderer: en rett kam en gummi rekylpute en bred, varmint-stil for-end dual palmswells en recurve pistol grep og front og bak sling-swivel studs. Gripet og forenden har en brosteinstekstur. Det er et godt valg. 69.95ltstronggt lth2gtHogue OverMolded Rubberlth2gtThe lta hrefquothoguestoreindex. phpmainpageproductinfoampcPath653110ampproductsid161quot targetquotblankquotgtHogue OverMolded Rubberltagt lager er min allround favoritt fordi den er så behagelig. Noen ganger prøver jeg en mer spesialisert lager for visse applikasjoner, men for det meste holder jeg denne installert på 1022 hele tiden. Den interne glassfiberkroppen gir solid støtte, og den lette vekten gir enkel bæreevne. Ytre hud er tilgjengelig i polstret gummi eller nylon, begge gir et nonslip grep. Beholdningen er fullt innstilt for innfallsinstallasjon, og Hogue tilbyr modeller for å passe fabrikkstandard fat og oksekammer (0.92 inches). Funksjonene inkluderer: en rett kam en gummi rekylpute en bred, varmint-stil for-end dual palmswells en recurve pistol grep og front og bak sling-swivel studs. Gripet og forenden har en brosteinstekstur. Det er en stor glede av gjengen, fordi den forvandler den halvautomatiske 1022 til en hurtigbrennende pistol. Den lta hrefquotslidefireproducts10-22ssar-22quot targetquotblankquotgtSlide Fire SSAR-22ltagt-settet inneholder et OGR-lager, chassissystemplattform, håndvern med integrert Picatinny-skinne, grensesnittblokk, mutterholder, hex-nøkkel og monteringsutstyr. Også inkludert er en tilpasset Slide Fire 3-pund, match-grade trigger en A2 pistol grep og en sammenleggbar M4 buttstock for å konvertere 1022 til en standard M4 konfigurasjon. SSAR-22-settet er laget i USA og er laget av forsterket høystyrkepolymer, og den installeres uten permanente modifikasjoner på din 1022. Den er tilgjengelig i høyre og venstre modeller. Det var ikke lenge siden jeg forstod verdien av en tommelhullsbeholdning. Det var før jeg begynte å bruke en på en annen rimfire-riffel. Jeg har kommet til å sette pris på denne stilen av stockespecially for offshoot shootingand louis vuitton-671NEW-Stockys-Stinger-RugerDetailquot targetquotblankquotgtStockys Stingerltagt laminat tommelhull lager er en ekte iøynefallende. Stingers unike for-end har en fri-float-design, men tilbyr også et fast håndtak eller en stabil hvile. Den aksepterer tyr eller standard fat. Rumpebakken er skeletonisert for maksimal vektreduksjon uten å ofre stabilitet eller komfort. Samlet lengde er 26 tommer, og lengden på trekk er 13,75 tommer. Vekt er 32 gram. Den høyglanslagre er tilgjengelig i skog, jacaranda, rød, blå, grønn og brun. Ledetekst: 199.95ltstronggt lth2gtTacStar Adaptive Tacticallth2gtEn av de nyeste 1022 ettermarkedet aksjer er Lta hrefquottacstarhometacticalstock. phpquot targetquotblankquotgtTacStar Adaptive Tactical Stockltagt, et joint venture med lta hrefquotlymanproductslymanmainquot targetquotblankquotgtLyman Productsltagt. Denne syntetiske stammen kommer i svart eller Legends, Muddy Girl eller Kryptek camo-overflater, og den har en avtagbar fat innsats som har plass til vanlige tapered fat, samt tønnefønster (0.92 in.), Uten stygge hull. Akselet har også en reversibel Stowaway-skinne i forkant for en bipod eller annet tilbehør og en M4-type sammenleggbar buttstock med innebygde oppbevaringsrom for to ekstra 1022 magasiner. Pluss, aksjene grep vil akseptere en valgfri lta hrefquotadaptivetacticaltactred. phpquot targetquotblankquotgtTacTREDltagt monopod. Det er lett å få pris: 129.95 (svart) 164.95 (camo) Løsningsleddet er den nye lettvektsutviklingene. htmcat1214quot targetquotblankquotgtSS Evolutionltagt fra lta hrefquotboydsgunstocksquot targetquotblankquotgtBoydsltagt er et ambidextrous tommelhull lager. Det er ingen frontkontakt med fatet, slik at aksjen vil akseptere alle tønnekonturer: lett, sportslig eller varmint. Håndtaket gir hånden en naturlig posisjon, og håndflaten på begge sider gir et komfortabelt grep. En 12-tommers gummipåfyllingsbøyle har nonslip shouldering. SS Evolution er laget av Stratabond laminat og har en laboratoriesyrebasert satengfinish for å motstå kjemikalier og hardt vær. Den er tilgjengelig i flere farger. Samlet lengde er 27 tommer, og lengden på trekk er 13,75 tommer. Vekt er ca 2 pounds. Detaljert pris: 99ltstronggt lth2gtRed Jacket ZK-22 Bullpuplth2gtThe lta hrefquotredjacketfirearmsindex. phpoptioncomvirtuemartamppageshop. productdetailsampproductid67ampItemid2quot targetquotblankquotgtRed Jacket ZK-22 Bullpupltagt drop-in lager er en av de mest karakteristiske 1022 aksjeopsjonene, og det blir din 1022 til en kort, kompakt bullpup. Kitet aksepterer enhver standard Ruger 1022-mottaker med karbinfat eller 0,92-tommers tønnefat, 18,5 tommer eller lengre (adaptere er inkludert). Funksjonene inkluderer et ambidextrous ladehåndtak, slyngefeste, sikkerhets - og magasinfrigjøring, integrert utløsersikkerhet, skinnesystem for montering av optikk eller annet tilbehør, og et justerbart utløsergrensesnitt. En skalldeflektor er inkludert for full ambidextrous bruk. Det var et godt resultat. 299ltstronggt lth2gtWest One M1 Carbinelth2gtSom tid siden, lta hrefquotsecuresubs. intermediaoutdoororderpageex. phpmshootingtimesquot targetquotblankquotgtltemgtShooting Timesltemgtltagt Gunsmithing Editor Reid Coffield endret en standard 1022 for å kopiere den klassiske M1 Carbine. Det var en populær rapport, og du kan nå ha en lignende karbin uten all den tilpassede montering han utførte med West One lta hrefquotbrownellsrifle-partsstock-forend-partsrifle-stocksruger-10-22-m1-karbon-stil-lager-prod40789. aspxquot targetquotblankquotgtM1 Carbine replacement stockltagt. Drop-in-passningen er enkel for enhver 1022-handling med standard 18,5-tommers taperet fat, men modifikasjon er nødvendig for å passe 1022s med 16-tommers kompakte fat eller 20-tommers målfat. USGI-modellen er farget for å kopiere den mørke rødbrune fargen på den originale M1 Carbines tungoljefinishen. Etterbehandlingen er da beskyttet av en polyuretanforsegler. Naturmodellen mottar bare polyuretanforsegler, og treet er en lys blond farge. Funksjoner på begge modellene inkluderer en parkert, stemplet stålplate med horisontale antislipspor, sling-svivel-løkke, øvre håndvern og tønnebånd. Løpende pris: 109ltstronggt lth2gtBell og Carlson Odysseylth2gtDen justerbare lta hrefquotbellandcarlsonproduct4.HTMquot targetquotblankquotgtBell og Carlsonltagt Odyssey målestokk bidrar til å forbedre nøyaktigheten ved å la skytteren justere aksjene som passer for maksimal komfort. Det vertikale grepet og den høye kammen plasserer øynene i posisjon for riktig justering og maksimal øyelokking. Stengemonteringen er fullt justerbar for høyde ved kam og lengde av trekk, og den inneholder en gummilåstoff. Gripet og forenden har finstøpt kontroll og strukturert overflater. Den flate bunn og koniske forenden hindrer skifting, noe som gir bedre stabilitet i benstøtten. Komposittkonstruksjonen er glassfiber med Kevlar og grafitt og er designet for å være stabil under alle klimaforhold. Den aksepterer tunge tønnekonturer opp til 0,92 tommers diameter. Lengden er 27,5 inches, og vekten er 3 pounds, 5 gram. Løpende pris: 314,99lt stronggtRuger reg 1022 Takedown reg I over 50 år har Ruger reg 1022 reg vært Americas favorite .22 rifle. Enkel taktekking muliggjør rask separering av fatet fra handlingen for enkel transport og lagring. Takedown er like enkelt som å låse bolten tilbake og verifisere at geværet er losset, skyver en forsenket spak, vri underdelene og trekker dem fra hverandre. Enkel montering muliggjør en sikker tilkobling av fat og handling og gir skytevåpen til null, selv når mottakermontert optikk brukes, noe som sikrer konsistent nøyaktighet, skudd etter skudd. Patentert, avtakbart 10-runet rotasjonsmagasin har en unik rotor for å skille kassetter og gir pålitelig fôring. Legendarisk handling, en ekte Ruger-design, sikrer konsekvent og pålitelig ytelse. Kombinasjonsbasebasertadapter for både Weaver-stil og .22 tip-off-rammeholder inkludert. Lett å bruke utvidet magasinutgivelse gir en jevn, uklart fjernelse av innfelt magasin Positiv, trykknapp, kryssbolt manuell sikkerhet. Varmestabilisert glassfylt polymerutløserhusmontering er presisjonsfremstilt av høyteknologisk materiale for forbedrede produksjons toleranser, støt og slitestyrke og uovertruffen evne til å tåle elementene. Precision-riflet, kald hammer-smidd tønne. Inkluderer også: Praktisk bæreveske, som gir god oppbevaringsrom for magasiner og tilbehør. Ruger reg 1022 Takedown reg ModelsOptions for taktisk lager Jeg har samme Knoxx Axiom lager. og samme tønne. vekten er omtrent lik en lader. i 3,5-4,0 lb rekkevidde. Du kan ikke slå den kombinasjonen for kortlys i et rifle. Det har ikke blitt endret. Forenden er IKKE stiv eller solid på noen måte. Sammenlignet med alle de andre er det definitivt spinkel. IMO. det er ikke så spinkel som å være et problem. Jeg sparer en Derosonator på fatet inne i enden av forenden og sånn mye. Det er en utmerket passform i mottakeren sengen. beste av alle jeg har hatt i lang tid. Jeg hører Hogue over molds er like tettsittende, men kan ikke si fra erfaring. Rumpestammen er ubemannet når lopet er forlenget mer enn halvveis til baksiden. noe som betyr at en runde på mer enn 12quot er et problem. Jeg vet ikke om de andre quottacticalquot-aksjene har det problemet eller ikke. Pistolgrepet var tydelig beregnet for bruk av barn. og vinkelen på grepet er feil. Selvfølgelig trenger den desperat et kinnestøtterør for bruk med et omfang. de selger dem separat. Jeg kjøpte min for å lage et lysbildebrannlager. så jeg visste allerede på forhånd at jeg skulle kutte grepet for det formålet. så grepet skulle bli redone uansett. Gjorde lysbildet brann. gjort med det. Nå bruker jeg det lageret med rumpen fjernet. med en rød prikk. og bruk delen av aksjen bak mottakeren for en kinnesøvn med bufferrør som strekker seg over skulderen min. Ekstremt lys på denne måten uten rump og en prikk i stedet for et omfang. Jeg likte det på den måten så mye det gjorde at jeg kjøpte en lader. ingen angrer der. elsker den tingen. skyte den på samme måte. med kinn på bakre fin på lageret. Nå som jeg har laderen. og sett den røde prikken på den. Jeg skal endre axiomet for å få en kinnesøping festet direkte til bufferrøret samme avstand tilbake som det ville være normalt for riktig øyelettelse for min 2-7 rekkevidde. Det er ikke intuitivt åpenbart å skyte et rifle uten rumpa mot skulderen og fortsatt ha en solid kinnestein. Årsaken er at hvis det var høy kraft uten å ha skulderstamme, ville det rekylere seg tilbake og omfanget ville rive ansiktet ditt ut. men med en 22 og pistol grep. ikke noe problem. Så når jeg er ferdig. det vil være under 4 kg fullt lastet med et omfang. og har en OAL på ca 28quot. ------------------------------------------------ Min andre quottacticalquot lager som er solid som en stein, men er ikke ment å være en taktisk bestand. men det er absolutt minst som quottacticalquot som Axiom imo. Det er et Fajen syntetisk tommelhulls silhuettlager. Jeg endret det litt etter min smak. Boyds quottacticoolquot er skapet til min Fajen etter modene mine. Jeg var ikke klar over det da jeg fikk min Fajen. det har alle de riktige greiene gjort på riktig måte imo. Jeg ville definitivt vurdere det. Akselengelmålet er i samme gruppe som min Fajen og Boyds taktiske, og jeg antar at Bell og Carson også. den aksjen har mye appell til meg. derimot. Jeg liker ikke grepevinkelen og hælfallet er helt utilstrekkelig for en quottargetquot-riffel. En veldig god funksjon av Tapco er det valgfrie vinklede bufferrøret for folk som meg som liker mye hælfall. Alt avhenger av hvilke funksjoner du liker best. hvordan noe quotlooksquot har ikke mye å gjøre med den faktiske ytelsen, med mindre du ser på funksjonene som betyr noe. og ikke hvor kult du tror det er. Jeg leste ganske mange anmeldelser som sier lageret (spesielt spesielt) var spinkel, men det er ikke tilfelle i det hele tatt. Enten de som gjør det er FOS ELLER de har aldri faktisk håndtert en i person ELLER Blackhawk har gjort endringer i aksjene. Jeg vet ikke hva som er tilfelle, men jeg kan fortelle deg på forhånd, det er solid som det kan være. Å være at jeg har en og brukte den mye. og at de er uendret. Jeg kan bare konkludere med at du sier at jeg er FOS. Sist redigert av ZommyGun 23. februar 2013 klokka 08:08. beste taktiske lager for ruger 10 22

No comments:

Post a Comment