Friday 27 October 2017

Lær Meg Hvordan To Play Forex


Forex Tutorial: Slik Trade amp Åpne en Forex konto 1313 Så du tror du er klar til å handle. Pass på at du leser denne delen for å lære hvordan du kan gå om å sette opp en Forex konto slik at du kan begynne å handle valutaer. Du må også nevne andre faktorer som du bør være oppmerksom på før du tar dette trinnet. Vi vil da diskutere hvordan vi kan handle forex og de forskjellige ordre som kan plasseres. Å åpne en Forex Brokerage konto Trading Forex er lik aksjemarkedet fordi enkeltpersoner som er interessert i trading trenger å åpne opp en trading konto. Som aksjemarkedet, er hver forexkonto og tjenestene den gir forskjellig, så det er viktig at du finner den rette. Nedenfor vil vi snakke om noen av faktorene som bør vurderes når du velger en forex-konto. Utnyttelse Utnyttelse er i utgangspunktet muligheten til å kontrollere store mengder kapital, og bruker svært lite av egen kapital, jo høyere innflytelse, desto høyere risikonivå. Mengden innflytelse på en konto varierer avhengig av kontoen selv, men de fleste bruker en faktor på minst 50: 1, mens noen er så høye som 250: 1. En innflytelsesfaktor på 50: 1 betyr at for hver dollar du har på kontoen, kontrollerer du opptil 50. For eksempel, hvis en forhandler har 1000 på sin konto, vil megleren låne den personen 50 000 for å handle i markedet. Denne innflytelsen gjør også marginen din, eller beløpet du må ha i kontoen for å handle et visst beløp, veldig lavt. I aksjer er margin vanligvis minst 50, mens innflytelsen på 50: 1 tilsvarer 2. Utnytting er sett på som en stor fordel for forex trading, da det gir deg mulighet til å gjøre store gevinster med en liten investering. Innflytelse kan imidlertid også være ekstremt negativ hvis en handel beveger seg mot deg fordi dine tap også forsterkes av løftestang. Med denne typen innflytelse er det den virkelige muligheten for at du kan miste mer enn du investerte - selv om de fleste bedrifter har beskyttende stopp som hindrer at en konto går negativt. Av denne grunn er det viktig at du husker dette når du åpner en konto, og at når du bestemmer ønsket innflytelse, forstår du risikoen. Provisjoner og gebyrer En annen stor fordel med forex-kontoer er at handel innenfor dem er gjort på provisjonsfritt basis. Dette er i motsetning til egenkapitalregnskap, hvor du betaler megleren et gebyr for hver handel. Årsaken til dette er at du arbeider direkte med markeds beslutningstakere og ikke trenger å gå gjennom andre parter som meglere. Dette kan høres for godt til å være sant, men vær trygg på at markeds beslutningstakere fortsatt tjener penger hver gang du handler. Husk budet og spør fra forrige seksjon Hver gang en handel er gjort, er det markedsførerne som fanger spredningen mellom disse to. Derfor, hvis budet for en utenlandsk valuta er 1,520050, tar markedsføreren forskjellen (50 basispoeng). Hvis du planlegger å åpne en forex-konto, er det viktig å vite at hvert firma har forskjellige spreads på valutapar som handles gjennom dem. Mens de ofte vil variere med bare noen få pips (0.0001), kan dette være meningsfylt hvis du handler mye over tid. Så når du åpner en konto, sørg for å finne ut pip spredningen som den har på utenlandske valuta par du ønsker å handle. Andre faktorer Det er mange forskjeller mellom hver forex firma og regnskapene de tilbyr, så det er viktig å se gjennom hverandre før de gjør en forpliktelse. Hvert selskap vil tilby ulike nivåer av tjenester og programmer sammen med avgifter utover de faktiske handelskostnadene. Også, på grunn av den mindre regulerte naturen i valutamarkedet, er det viktig å gå med et anerkjent selskap. (For mer informasjon om hva du skal se etter når du åpner en konto, les Wading Into The Currency Market. Hvis du ikke er klar til å åpne en ekte penger konto, men vil prøve deg på Forex trading, les Demo før du dykker inn.) Hvordan handle Forex Nå som du vet noen viktige faktorer for å være oppmerksom på når du åpner en forex-konto, vil vi se på hva du kan handle i den aktuelle kontoen. De to viktigste måtene å handle på utenlandsk valuta er det enkle kjøp og salg av valutapar, hvor du går lang en valuta og kort en annen. Den andre måten er gjennom innkjøp av derivater som sporer bevegelsene til et bestemt valutapar. Begge disse teknikkene er svært lik teknikker i aksjemarkedet. Den vanligste måten er å kjøpe og selge valutapar, på samme måte som de fleste enkeltpersoner kjøper og selger aksjer. I dette tilfellet håper du verdien av paret selv endres på en gunstig måte. Hvis du går lenge et valutapar, håper du at verdien av paret øker. For eksempel kan vi si at du tok en lang posisjon i USDCAD-paret - du vil tjene penger hvis verdien av dette paret går opp, og tape penger hvis det faller. Dette paret stiger når amerikanske dollar øker i verdi mot den kanadiske dollar, så det er en innsats på amerikanske dollar. Det andre alternativet er å bruke avledede produkter, for eksempel opsjoner og futures, å tjene på valutaendringer. Hvis du kjøper et alternativ på et valutapar, får du rett til å kjøpe et valutapar med en fast sats før et bestemt tidspunkt. En futureskontrakt, derimot, skaper plikten til å kjøpe valutaen på et bestemt tidspunkt. Begge disse handelsmetodene brukes vanligvis kun av mer avanserte handelsmenn, men det er viktig å være kjent med dem. (For mer om dette, prøv Komme i gang i Forex Options og våre opplæringsprogrammer, Alternativ Spread Strategies og Options Basics Tutorial.) Typer av bestillinger En næringsdrivende som ønsker å åpne en ny posisjon vil sannsynligvis bruke enten en markedsordre eller en grenseordre. Inkorporering av disse ordningstyper forblir den samme som når de brukes i aksjemarkedene. En markedsordre gir en forex-aktør muligheten til å skaffe valutaen uansett valutakursen som den for tiden handler på i markedet, mens en grenseordre tillater næringsdrivende å spesifisere en bestemt inngangspris. (For en kort oppdatering av disse ordrene, se Grunnleggende om bestillingsoppføring.) Forexhandlere som allerede har en åpen stilling, vil kanskje vurdere å bruke en overskuddsordre for å låse fortjeneste. Si for eksempel at en forhandler er sikker på at GBPUSD-frekvensen vil nå 1,7800, men er ikke så sikker på at frekvensen kan klatre noe høyere. En handelsmann kan bruke en overskuddsordre, som automatisk vil lukke sin stilling når satsen når 1 7800, låses i fortjenesten. Et annet verktøy som kan brukes når handelsmenn holder åpne posisjoner, er stopp-ordren. Denne ordren tillater handelsmenn å bestemme hvor mye kursen kan avta før posisjonen er stengt og ytterligere tap akkumuleres. Derfor, hvis GBPUSD-kursen begynner å falle, kan en investor sette et stoppfall som vil lukke posisjonen (for eksempel ved 1.7787), for å forhindre ytterligere tap. Som du kan se, typen ordrer du kan legge inn i Forex trading-kontoen din, er lik de som finnes i egenkapitalkontoer. Å ha en god forståelse av disse ordrene er avgjørende før du legger inn din første handel. Vennligst lær meg hvordan du handler for lang og kort sikt hei, jeg er fra indonesia. Jeg begynner å leanr om FX for omtrent en måned siden. og jeg bruker fortsatt demo-konto. det har vært 2 uker i min demo-konto. her et problem som jeg fant. 1. Komisjonen er omtrent 3,5 pips, folk sier det er lett å få. men jeg fant det vanskelig. Den vanskelige delen er, når du går tapt, betaler du det fortsatt. det betyr at hvis du spiller et scalping system, vil pengene dine bli brukt bare for å betale for kommisjonen. 2. Jeg satte SL for 5pips, er det ok 3. Jeg vil lære for lang handel. årsak fra det jeg ser, er det eesier på den måten og mer lønnsomt. men jeg kan ikke se hvordan å kjøpe eller selge, og når jeg vet hvor mange pips jeg trenger for å stoppe tapet, bruker jeg monex demo-konto. hvis noen av dere fra indonesia håper du kan gjerne lære meg. Hvis ikke, håper jeg også at du kan lære meg. beklager min dårlige engelsk hei, jeg er fra indonesia. Jeg begynner å leanr om FX for omtrent en måned siden. og jeg bruker fortsatt demo-konto. det har vært 2 uker i min demo-konto. her et problem som jeg fant. 1. Komisjonen er omtrent 3,5 pips, folk sier det er lett å få. men jeg fant det vanskelig. Den vanskelige delen er, når du går tapt, betaler du det fortsatt. det betyr at hvis du spiller et scalping system, vil pengene dine bli brukt bare for å betale for kommisjonen. 2. Jeg satte SL for 5pips, er det ok 3. Jeg vil lære for lang handel. årsak fra det jeg ser, er det eesier på den måten og mer lønnsomt. men jeg bare. Beklager, men mange handelsfolk her sliter med å tjene penger og du ber i FF å lære deg Vær forsiktig, nå vil du bli kontaktet av en guru som lover store belønninger for et stort gebyr, og til slutt hjelper denne guru deg ikke virkelig etter alle. På noen mennesker har det vært år og de kunne fortsatt ikke tjene penger. Ikke forvent å være lønnsomt etter 2 uker med handel. hei bro, var fra samme land, men jeg tror at dette nettstedet ikke tillater meg å snakke i tungen vår siden dette er et verdensomspennende forum 1. Prøv å lese så mange kilder som du kan få (seputarforex er bra) 2. tro meg, Det er ingen super, hyper, ultra, alltid vinn, god EA, vi er mennesker som bare forsøker å forutsi fremtiden så presis som mulig, så ikke noen gang du faller i en felle av en EA-selger. 3. virkelig forståelse for forskjellen mellom handel og gambling. 4. Selv om du er god på demo-konto, er det veldig annerledes situasjonen. for seputarforex er også en av min kilde. Jeg kjøper selv boken de lager. Vel, jeg tror at du er pro-forhandler til du mister alle dine penger. men denne verden er morsom å ha mer penger. Jeg planlegger å åpne min virkelige konto etter at jeg har funnet veien til handel. nå er jeg fortsatt forvirret. å være en kort handelsmann eller en lang handelsmann. og ser ut som i demo, er provisjon ikke inkludert. hahaha. merdeka broo. selamat hari pahlawan. hei jeg er fra indonesia Jeg begynner å leanr om FX for omtrent en måned siden. og jeg bruker fortsatt demo-konto. det har vært 2 uker i min demo-konto. her et problem som jeg fant. 1. Komisjonen er omtrent 3,5 pips, folk sier det er lett å få. men jeg fant det vanskelig. Den vanskelige delen er, når du går tapt, betaler du det fortsatt. det betyr at hvis du spiller et scalping system, vil pengene dine bli brukt bare for å betale for kommisjonen. 2. Jeg satte SL for 5pips, er det ok 3. Jeg vil lære for lang handel. årsak fra det jeg ser, er det eesier på den måten og mer lønnsomt. men jeg bare. Du trenger år og bruker mye tid på å se på skjermen for å lære denne virksomheten. Jeg ønsker deg lykke til på reisen din. et veldig enkelt spørsmål, med en enkel matte å svare, si at du investerer US100, tenk på hvor mye tap du kan godta, ekspert si 2, ok, så det er US2 for lang sikt: handle 0,01 og sett SL til -200 pip du vil miste US2 (husk at det er spredt) for kort sikt: handel 0.2 og sett SL til -10 pip du vil miste US2 se. det er så enkelt. den harde delen er: hvilken som er bedre alle i dette forumet vil svare på quottry hver metode og indikator du føler fitquot og det siste svaret vil være kvot selvquot jeg planlegger å lage en konto med 1000 som betyr at hvis vi spiller for 1lot setter vi pips i 20 pips da vil vi tape 20Truly forstår Forex kan være like tøft som å forstå verdensøkonomien. Men å spille forex er IKKE noe tøffere enn noen spill. Jeg har stoppet forex i et par år nå, nylig fikk jeg litt fritid (Happy Raya Merdeka Day til andre malaysiske), så jeg lærer meg og begynner å spille igjen om 15 minutter, kanskje du kan prøve også. Kjør MetaTrader, Logg inn med kontonummer, ikke brukernavnet Startstrategi Tester under Vis-menyen (CTRL-R), legg inn grunnleggende parametere og klikk Start vis rapport for å se om denne metoden kan tjene penger. Endre ekspertegenskaper til tilfredsstill med resultat Da da. Jeg har en sikker vinnestrategi i Forex. Ok, den siste setningen er en løgn. Men det er lærere som samler 3000 for et kurs akkurat som dette. Alt som viser seg er at Flytende gjennomsnitt med de spesifikke parametrene kan tjene meg hundre eller to dollar fra 30. til 31. august 2011. Det innebærer nesten ingenting i det hele tatt hvordan det kan preforme før og etter det. Viktige, men kjedelige notater Jeg velger Oanda fordi nesten 48 av brukerne tjener, mens andre bare har 20-30 suksessrate. Oanda har også den største brukerbasen. Investering med ekte penger i Forex er begynnelsen på slutten, selv for noen milliardærer. Det er nesten et Garanti sted å dø hvis du ikke virkelig forstår forex ennå. Så spill det som et spill alt du vil, men aldri investere i Forex bare fordi denne bloggen gjør det virker så enkelt. Den sanne meldingen MalPF ønsker å dele er at du må bruke EA hvis du virkelig seriøst vil investere i Forex. Kan ikke til og med gå over påmeldt, last ned og logg inn med Oanda. Bare klikk på LIVE HJELP-knappen på deres nettside, noen vil chatte og hjelpe deg. Du er fortsatt clueless hvordan du spiller forex. Bra, det burde du ikke. Ok, her er noen skjermbilder. 1. Registrer Oanda ispost. Jeg pleide å sjekke kontinuerlig denne bloggen og jeg er imponert Vey nyttig info cifcall den endelige delen :) kre for slik informasjon mye. Jeg pleide å være på jakt etter denne etaninformasjonen i lang tid. Takk og beste flaks. Terrfic articl hat er den typen nfo som bør b deles over nettet. Skam på Gogle for ikke å plassere dem opp igjen. Kom igjen og se på nettstedet mitt. Takk) tror det er blant de viktigste infoene for meg. Og jeg er glad å reaing din baby. Men vil du legge merke til noe gneral ting, Th stil er fantastisk, artcls er veldig bra: D. Går jb, gratulerer Hei, jeg tror at du så på meg, så jeg kom til å komme tilbake til favor8221.Jeg er ttmpting for å finne ting å øke nettstedet mitt Jeg oppfordrer deg til å lære deg innlegg på blogger, men jeg ønsker å si at denne oppskrivningen har tvunget meg til å sjekke ut og gjøre det. Din skrivestil har blitt overrasket meg. Takk, ganske bra artikkel. Trading forex var ikke så lett før, men etter at du brukte Forex Signals, og ved å følge deg trinnvis, får du meg til å føle deg trygg nok til å handle i valutamarkedet. Vær forsiktig. det er mye svindel rundt. Noen ganger bare foran deg. Det er veldig hjelpsom, men hvis du trenger å lære å spille forex må du besøke dette. howplayforex. blogspot Registrer denne FORUM og Open LIVE-handelskontoen. Få opp 100 BONUS på innskudd. Få opp 100 NO innskuddsbonus. forextradebonus. gratuitoforum Start Forex og Gold Trading. Takk for artikkelen, men etter min mening er den beste forexutdanningen LearntoTrade sin 100 gratis. Sjekk ut den komplette pro trading utdanningen på Learn2Trade

No comments:

Post a Comment